Een visitekaartje weerspiegelt de aard van u en uw bedrijf en dat waar u voor staat.

Een mooi vormgegeven en geprint/gedrukt visitekaartje verhoogt uw geloofwaardigheid als bedrijf en de personen die dat bedrijf vormen.

Tegenwoordig maakt het prijstechnisch niet meer uit of visitekaartjes 1-zijdig of 2-zijdig geprint/gedrukt worden.

Hieronder 3 voorbeelden met elk hun eigen verhaal.

 

Sincerus / Cybermonitor, Peter Westerveld: hij heeft 2 bedrijven waarvan hij directeur is, dit is dus een reden om voor elke zijde zijn bedrijven te vertegenwoordigen.

Huisstijl VK Sincerus WEB

 

Buitinga Begeleiding, Margé Buitinga-Ploegman: voorkant is zoals elke visitekaartje kan zijn, achterkant een foto van haar waar wordt aangegeven dat zij naar de mensen gaat voor begeleiding. Deze foto werd als intro gebruikt op haar website waarna ik op het idee kwam om deze voor de achterkant van haar visitekaartje te gebruiken.

Huisstijl VK Buitinga WEB

 

Autobedrijf Gebroeders Sprakel, Rob en Tom Sprakel: meer dan 15 jaar wordt de voorkant van dit visitekaartje gebruikt. Heb de achterkant benut om hun verkoop van occasions via hun internetsite te verduidelijken.

Huisstijl VK Sprakel

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.