Een visitekaartje weerspiegelt de aard van u en uw bedrijf en dat waar u voor staat.
Een mooi vormgegeven en geprint/gedrukt visitekaartje verhoogt uw geloofwaardigheid als bedrijf en de personen die dat bedrijf vormen.
Tegenwoordig maakt het prijstechnisch niet meer uit of visitekaartjes 1-zijdig of 2-zijdig geprint/gedrukt worden.
Hieronder 3 voorbeelden met elk hun eigen verhaal.
Sincerus / Cybermonitor, Peter Westerveld: hij heeft 2 bedrijven waarvan hij directeur is, dit is dus een reden om voor elke zijde zijn bedrijven te vertegenwoordigen.
Buitinga Begeleiding, Margé Buitinga-Ploegman: voorkant is zoals elke visitekaartje kan zijn, achterkant een foto van haar waar wordt aangegeven dat zij naar de mensen gaat voor begeleiding. Deze foto werd als intro gebruikt op haar website waarna ik op het idee kwam om deze voor de achterkant van haar visitekaartje te gebruiken.
Autobedrijf Gebroeders Sprakel, Rob en Tom Sprakel: meer dan 15 jaar wordt de voorkant van dit visitekaartje gebruikt. Heb de achterkant benut om hun verkoop van occasions via hun internetsite te verduidelijken.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!