Ik heb al heel wat huisstijlen, drukwerk en andere items vervaardigd. Iedere klant vertegenwoordigt zijn eigen bedrijf. Is elk bedrijf gewoon een bedrijf, en is een klant als Bert van der Heide een speciaal iemand? Nee, eigenlijk niet. Het is wel een confrontatie met de “de dood”.  Geen alledaagse bezigheid, maar vroeger of later krijgen we er allemaal mee te maken.

Door de vele items die ik voor Bert van der Heide, Uitvaartzorg gemaakt heb, krijg je een andere kijk op het leven en de dood.

De volgende producten mocht ik ontwikkelen: de huisstijl, en in die stijl een roll-up banner, het  boekje “Mijn wensen”, een bewaardoos en presentatiemappen.

Ik heb Bert meegemaakt bij de uitvaart van een familielid. Van begin tot einde was alles perfect geregeld door Bert van der Heide. Ik zie dan ook een deel van mijn werk weer terug, waarbij ik denk: “Ik heb het niet voor niets gemaakt.”

Hieronder zijn eigen tekst waarmee hij zich introduceert.

Wie ben ik: Mijn naam is Bert van der Heide. Na jaren lang bij een grote onderneming te hebben gewerkt, heb ik ervoor gekozen om mijn eigen uitvaartonderneming te starten. Dit was een bewuste keuze. Hierdoor heb ik nu de tijd en mogelijkheid om u volledig persoonlijk te kunnen begeleiden.

Voor een stijlvolle uitvaart in vertrouwde handen.

Meer info zie: www.bertvanderheide.nl

BvdH Roll up banner presentatie 850x2060 WEB

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.